söndag 26 oktober 2008

Inget vi lär ut, jag lovar

Lillhöna är så duktig. Varje dag kommer det nya ord. Hon härmar o kommer ihåg så det är helt otroligt. Hon förstår så mycket o allt går så fort. Många ord är rena nu och resten är väl sådär men jag förstår henne iaf.Alldeles nyss började Fiffi Förgätmigej på barnkanalen o hon utbrister i ett klockrent "fiffi" vilket jag aldrig hört henne säga förut. Värre var det med Dora utforskaren innan. Då log hon med hela ansiktet, pekade på TV:n o ropade "HORA" *S*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tv är underbart eller hur?

Jag ser framför mig när hon säger det på dagis....

hönsmamman sa...

Dagis vill jag inte ens tänka på. Vad ska som tänka om mina barn *suck* bara massa skit ur munnen på dom *S*

Anonym sa...

Underbart kul!

Längtar efter att få träffa er snart!
Puss

hönsmamman sa...

Ja, snart syns vi ju. Jag har köpt bilstol så det är lugnt.