måndag 26 oktober 2009

Ett litet test

Igår låg jag o funderade på en sak. Egentligen är det en sak som jag funderat på i perioder länge, men det är en sån där grej som får en att verka tänka på smått oväsentliga saker o folk skulle kunna säga åt en att skaffa ett liv istället. Men nu eftersom jag redan har ett liv o bra dagar är det ju ändå runt 20-talet läsare här inne så nu hoppas jag att minst 20 st funderar, testar o ger mig sina svar.

Om du har iskalla händer o stoppar in dom mellan låren för att värma dem, känner du då

1. Aaaaah, jävlar vad kalla händer jag har
2. Oooh, vad varma sköna lår jag har

Alternativt varma händer o nån annan kroppsdel dom är kall, välj själva.
Och varför känner man som man känner? Kna man känna båda? Kan hjärnan ta emot o känna 2 helt motsatta saker samtidigt? Min man himlar med ögonen o tycker jag är knäpp, men jag undrar. Sätt igång o testa nu!

Inga kommentarer: