torsdag 27 september 2012

Inte varit otrogen en endaste gång

Då var 4 dagars högskolebesök avklarat. Så skönt att vara hemma igen hos man och barn. Men det blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig dock. 4 dagar utan familj kan ju bli rätt långa så jag hade tagit med "finkläderna" och tänkte att jag skulle passa på att flörta lite, helst ha en liten romans. I Gävle är det ju ändå ingen som känner igen mig och vet att jag har någon annan i vanliga fall. Men så kände jag mig rejält förkyld redan på måndag kväll så det blev inte till att vara otrogen en endaste gång. Jag får hålla mig till mitt hemmagym helt enkelt, även om jag inte hann hem till tordagsboxningen. Men jag tog en långpromenad i alla fall så något har jag gjort. Nu ska barnen vara lediga imorgon och vi ska umgås hela helgen innan det blir hårdträning på måndag igen. Får väl passa på att tvätta "finkläderna" i helgen när jag har så mycket tid...

Inga kommentarer: