måndag 27 juli 2009

Halvvägs snart

Jag ringde min barnmorska idag för att boka en tid. Vi pratade lite om Ultraljudet o hon frågade om jag tyckte att det började synas lite att jag var gravid. Började? Jag trodde hon skämtade med mig. Jag ser fan höggravid ut. Som en jävla flodhäst på kvällarna. Mornarna är lite bättre men jag tror inte jag kan dölja det särskilt väl. Och det här är ändå en väldigt snäll bild. Tagen på morgonen, innan frukost, när jag inte andas o drar in allt jag kan.


Varje kväll när jag går o lägger mig tänker jag att ikväll ska jag känna en spark. När jag har tid o bara ligga stilla o känna efter. Hoppas, hoppas kanske ikväll... Ska nog lägga mig nu.

3 kommentarer:

Sara sa...

I natt drömde jag att det är en flicka ocha tt hon ska heta Fanny

Bara så du vet

Linda sa...

Vacker, vacker mage:D

hönsmamman sa...

Sara: Dala säger att du har 50% chans att ha 50% rätt =) Troligare att det är en flicka än att det blir en Fanny...

Linda: TACK!