onsdag 19 september 2012

Patene Pro-V

Så, nu har jag skickat in min slutrapport om Pantene pro-V på buzzador. Förra buzzningen var jag ju helt galen i. Då tyckte jag att de skulle börja göra små rese-förpackningar med Vanish så jag alltid kunde ha en i bakfickan. Denna gång ville jag mest bli av med allt. Jag har använt Pantene pro-V förr och inte tyckt nåt särskilt, men nu var upplevelsen bedrövlig. Håret kändes tungt och stripigt redan innan kvällen om jag duschat på morgonen. Och storhönan som ser hårtvätt som pest och kolera ihopslaget tyckte att det doftade UNDERBART blev inte så förtjust ett par dagar senare när hon insåg att hon fick lov att tvätta håret 3 gånger i veckan istället för 1. Så nej, vi återgår till vårt andra schampoo. Även om det kostar 10 kr på Dollar Store och inte är något känt märke så håller det bättre i längden.

Inga kommentarer: