tisdag 28 maj 2013

Kläder kläder kläder

Mina allra bästa jeans har gått sönder. Trist som bara den. Det var egentligen inga "riktiga" jeans utan  de hade ett resår upptill istället för knapp. Men de satt hur bra som helst och var störtsköna. Idag när jag rensade lite i garderoben hittade jag ett par gamla mammajeans. Trodde jag hade gjort mig av med alla men där låg ett par alltså. De såg nästintill oanvända ut och det måste varit ett av de allra första jag köpte då en gång för 9 år sen för det var en låg mudd.

Känslan av att gå i gravidjeans är väl kanske inte sådär rolig när man inte ÄR gravid men jag tänkte ju att funktionen är ju egentligen typ densamma som med mina trasiga jeans, jag kan väl prova dem iaf. Känslan av att inte ens komma i ett par gravidbyxor väl ännu oroligare... Så är det någon som är i behov av ett par byxor har jag ett par liggande till övers här!

Inga kommentarer: