tisdag 14 maj 2013

Kan tyvärr inte länka till den osannolika ursäkten via ipaden

Psykologen: Vi kanske ska prata om varför du flög på den där kvinnan idag...

Mentalcase: Ja men jag blev så provocerad av hennes svarta skor, jag gillar inte svarta skor!

Psykologen: Ok jag förstår, men du kan liksom inte gå runt i veva mot folk med svarta skor. Det är lagligt att ha svarta skor o många har det.

Mentalcase: Jo jag vet

Psykologen: Bra. Nästa patient tack...

Psykologen: Jaha, och varför börjar du slåss med kvinnor i matbutiker för då? Hade hon gått o petat på dig med en majsburk hela shoppingturen?

Sverigedemokrat: Nje

Psykolog: Hade hon kastat spydiga kommentarer om dig eller fällt krokben för dig?

Sverigedemokrat: Nje

Psykolog: Men vad hade hon gjort då?

Sverigedemokrat: Hon gjorde väl egentligen inget, hon skötte sitt men hon hade Burka och jag blir så jäkla provocerad liksom...

Inga kommentarer: