torsdag 10 juli 2008

Mei Tai

Jag är så glad o lycklig över min nya Mei Tai. Den är himla snygg o väldigt skön att bära i. Lillhöna är ju inte så van då jag inte burit henne mycket efter det att hon började bli 8-9 månader o hellre sysslade med annat än gosa med sin lilla mamma. Så jag har glömt lite att det faktiskt är ganska tungt o bära runt på 10 kg extra. Men nu när hon börjat bli mer o mer klängig så får detta bli alternativet, för att hela tiden göra allt med en hand orkar jag inte. Nu kan hon hänga med utan att det blir tungt för mig. Och jag får känna det där mysiga med att ha ett litet barn nära nära mig igen.

Här ser ni mönstret oxå


4 kommentarer:

Anonym sa...

Gud va snygg!
Jag vill oxå ha en sån!
Få se nu ... man kanske kan bära stafli´t i en sån! ;)
Kommer ni snart!
Pussar

Anonym sa...

Ja, du kan säkert ha nån liten pensel i en sån *S* Men om du syr på sidor så blir det ju en ryggsäck för jag tror inte nån av dina söner vill bli burna längre *S*

Anonym sa...

ska jag vara ärlig så har jag nog ingen lust att bära på dem heller!
/svärmor

Anonym sa...

Nä, det skulle nog se smått roligt ut. O inte så skönt för din rygg...