lördag 20 februari 2010

Förändringar

Det kom ett brev igår. En inbjudan till alla oss som åkt i Orsa KK att inför deras 15-års jubileum vara med i en liten show. Tyckte det lät jätteroligt o mindes raskt mina ungdomsdagar, smärt o smidig o ofta på prispallen (det är jag överst på prispallen om ni undrar). Hade egentligen ett bättre kort jag ville bjuda på där man riktigt ser HUR smärt o smidig jag var men det hittar jag inte för tillfället. Som sagt - jätteroligt tyckte jag. Dom skrev att dom var överseende med att många inte åkt på ett tag så givetvis skulle vi träna lite innan.

Perfekt - fan va kul, massa skridskoåkning.. Läser vidare...
"Träningen" skulle ske på förmiddagen o showen på eftermiddagen! Skulle inte bli så mycket tränat. Jag skulle nog förbruka hela förmiddagen med det omöjliga uppdraget att försöka klämma in denna kropp i den söta lilla dräkten.

2 kommentarer:

Nina sa...

Ta en annan dräkt!

Kram Nina å lycka till!

Madlar sa...

Hahaha, låter ju jätteroligt! Självklart ska du anmäla dig :)