söndag 7 februari 2010

Totalt händelselöst.

Jaha, nu börjar man få anonyma pikar om att bloggen är ett enda stort sömnpiller oxå...

Men jag säger så här. Jag gör ju inget, inget händer i mitt liv. Jag är itne ens ute o handlar själv. Jag sitter hemma o ser mina 2 stora barn leka o mitt lilla barn sova, bajsa o äta. Eller äta o sova iaf för bajsar gör hon bara en gång i veckan numera. Mer info än vad ni var intresserade av antar jag.

Den ende som står för det eventuella skojet är min man, och han har gett mig bloggförbud för han tycker att jag bara är elak när det handlar om honom. Jag tycker jag är snäll för tänk om jag skrivit tvärtom?

"Jag vill verkligen understryka att min man egentligen är ett pucko, men ibland briljerar han..."

Så jag har inte så mycket att blogga om. Snö, snö o snö kanske?
Att jag avancerar som fan på Farmville? (så lite har jag alltså för mig att jag spenderar minst en level på farmville om dan)

Sitter alltså bara inne o äter o blir fetare, när jag borde bli smalare.
Får kanske lägga om bloggen så att det blir en fitnessblogg. Ska bara köpa ett Nitendo Wii först.

Undra hur många kalorier man bränner på att försöka på barnen från Super Mario? Eller hur många kalorier man bränner på att bråka om det innan och efteråt?

Inga kommentarer: