måndag 22 februari 2010

Grattis

2 månader är ingenting egentligen, men ändå så känns det som om Klara funnits i flera år - så länge jag kan minnas iaf. Känns som om jag alltid haft 3 barn. Så grattis Klara på din 2 månadersdag. Du kan ligga bra länge på mage med huvudet i vädret (även om jag inte lyckades fånga det på bild), du gör ärliga försök att få in hela näven o lite till i munnen o du har lyckats åstadkomma ditt första skratt.

Du smälter mitt hjärta varje dag, trots att du låter rätt illa när du skriker otröstligt och du är snabbt förlåten även de gånger du tycker att vi ska gå upp före 6 på morgonen, för att sen somna i mitt knä 10 minuter senare o lämna mig klarvaken.


2 kommentarer:

Haakon sa...

Redan två månader
Tiden flyger iväg

Tappat några kilo? Sen lilla Klara kom ut

Haakon sa...

3 barn ?
Har du inte fyra? ;-)