lördag 22 maj 2010

För ett par år sen i Maj

Vi firar bröllopsdag idag förresten. Det var tur facebook påminde mig för själv är jag urkass på o komma ihåg sånt. Jag vet att det är i maj nångång. Men idag slår vi på stort alltså. Vi har varit gifta i 6 år (fick lov o kolla med maken för det har jag heller ingen koll på) och ikväll blir det stor utekväll på lokala bowlinghallen med öl och fotboll. Ja, för min man alltså.... Själv blir jag hemma med 3 barn varav 2 sjuka. Och en sover just nu i soffan annars hade man kanske kunnat se fram emot en tidig kväll o i lugn o ro fått tvn helt för sig själv.

Hoppas bröllopsdagarna i framtiden lovar mer...

2 kommentarer:

Tuppen sa...

Glöm dessutom inte att det är dagarna innan löning. Så tekniskt sett så söp jag upp ungarnas barnbidrag... Tack för att du har stått ut med mig så länge, älskling! :-)

Cin sa...

Det där med bröllopsdagar är tufft. Jag planerade in vår på makens födelsedag.. på så sätt behöver jag inte oroa mig för att glömma bort den ;-)
Fira den har vi dock aldrig gjort.... :-(