onsdag 23 februari 2011

Fast nu avslöjar jag mig ändå

Ytterligare en sak jag inte kan göra när maken saknar mobil är att krypa ner i varma, mjuka sängen, ligga o spela mahjong 10 min o sen smsa "jäklar jag glömde lägga tvätten i torktumlaren. Snälla söta rara du...."
när det egentligen är för att jag är för trött o frusen för att själv gå ner i källaren. Eller sätta i motorvärmaren - det är ännu värre för då måste ja UT o frysa. Då brukar jag köra min jag-har-ju-redan-lagt-mig-taktik med stora hundvalpsögon. Fast ögonen ser han nog inte på smset, men han kanske ser dem framför sig. Nu funkar inte den. Måtte telefonen lagas snabbt.

Tack o lov ska den inte skickas till media markt som datorn, för den ligger fortfarande på posten o har inte kommit fram trots att det är över 2 veckor sen vi postade skiten. Surt känns det!

2 kommentarer:

Cin sa...

Posten har jag inte några stora vackra saker att säga om, här tar det ca 1,5 v att skicka ett kort samma sträcka som tar 5 min att köra ;-)

Anonym sa...

En smilys efter meddelandet fungerar precis lika bra som hundögon ;-)
Förstår absolut ditt problem med saknad mobil :-)
Kram Nillo