onsdag 16 februari 2011

Retligt

Jag känner mig fortfarande som en kraxig kråka med whiskeyröst. Men liksom inte på ett sånt där sexigt "damn you woman" sätt, utan mer ett "eh, vad gör du ute bland folk - smittar du" sätt.

Värst är rethostan som skär i hela halsen, ja hela kroppen. Men ni kommer ihåg vad jag sa om innebandyn? Var bara att peta i sig noskapin o ge sig av. Och jag klarade mig undan med bara ett enda hostanfall de grande. Tror ni att det var....

1. Medan alla barn sprang omkring o skrek och slog med klubborna och härjade hej vilt

eller

2. Alla ungar sitter tyst o fint o stilla i en ring o ska presentera sig


Fördelen med att knäppa kort i farten är ju att man slipper blurra alla ev andra som inte vill vara med på kort till allmän beskådning. Men storhöna är den i blå tröja så vet ni det.


Här håller hon på att göra mål till och med. Hennes lag vann den här gången =)

1 kommentar:

Nina sa...

Heja Storhöna!
Osså krya-på till dig, förstås!

Tror inte du hostade när dom sprang runt...

Kram Nina!