fredag 6 maj 2011

Alive and sparkande

Back on track. Har haft lite mobilstrul som ni kanske förstår de senaste dagarna. Ändå har saken löst sig rätt snabbt. I söndags fick alltså mobilen bada lite i tekoppen, i veckan hittade jag en beg likadan telefon på blocket (dock knappt använd) o idag anlände den, så nu känner jag mig hel igen.

När man är van att ligga o blogga på kvällarna, slöa runt på facebook o sånt i mobilen så känner man sig rätt låst med en telefon modell stenålder. Lånade en ericsson av syrrans kille (tack) men den laddade dåligt så jag hade pappas gamla i reserv... Bra telefon iofs, hade en likadan själv - för 13 år sen!

Men på inte ens en vecka är jag nu iaf på rätt spår igen. Nu ska man bara försöka googla alla sina kontakter o lägga in nummer igen. Om någon tycker att jag slutat höra av mig så vill jag här bara hänvisa till att det är inte jag som slutat ringa för att du var dum i huvudet, utan det är för att jag inte har ditt nummer längre! Så alla som känner mig så väl att de vill att jag hör av mig via sms eller ett trevligt telefonsamtal i framtiden kan väl smsa mig. Men glöm inte att skriva namn för att få ett "här är mitt nummer" säger liksom inte så mycket...

Inga kommentarer: