lördag 24 september 2011

UT

Miniägget har börjat med nåt nytt, och på sätt o vis är det lite gulligt. Men å andra sidan så skulle jag ärligt vilja veta var det kommer ifrån, för hemifrån har jag mycket svårt att tänka mig att det kommer.

Om man kommer på henne med nåt hon vet att hon inte får göra (som idag då hon hällde ut all sin pasta på mattan i vardagsrummet) och man frågar henne lite fint vad hon gör, då sträcker hon ut armen och pekar samtidigt som hon säger "UT".

Eller när man kommer in i rummet och känner att det verkligen är dags o byta blöja o frågar om hon har bajsat, samma sak. "UT"

Hoppas jag inte behöver förtydliga att bajsa inte tillhör kategorin "sak hon vet hon inte får göra"

1 kommentar:

Nina sa...

Tur du la till det där sista, jag blev lite orolig där ett tag..
Goungen! :)
Stora tjejen, tror jag minsann!
Kram Nina!