måndag 2 april 2012

Halvvägs

Första dagen av två avverkad på högskolan i Gävle. Denna gång lyckades jag iaf behålla byxorna på. Förra gången körde jag ju med de nya "snyggbyxorna". Trots att de var små som fan så fick jag ju jäkligt snygga ben i dem så jag pressade ner mig i dem. Men om man ska sitta i bilen och köra i 2,5 timme så sitter man gärna med uppknäppta byxor, och en fördel när man kommer fram det är ju att man kommer ihåg att man har knäppt upp byxorna. Det gjorde jag inte sist, så när jag började traska mot huvud-entrén och hade kommit halvvägs, då kände jag hur någonting annat oxå började halka halvvägs.

Blev till att stänga (den tack o lov långa) jackan om kroppen och hålla i byxan med ena handen genom fickan, och sen smita raskt in på toaletten och dra upp byxorna. Men idag har byxorna iaf suttit där de ska! Nu ska jag ladda inför Biologi och Fysik som morgondagen kommer att erbjuda. Tro om jag ska ladda med ett avsnitt av Svenska Top Model - låter lagom...

Inga kommentarer: