måndag 25 januari 2010

Blev gråtfärdig då med

Fler saker man inte känner sig så sugen på att göra som "nyförlöst" är att handla kläder. Jag undrade på ett forum hur länge man kunde kalla sig nyförlöst och fick som svar att så länge man kan sitta i soffan o låtsas amma o få alla andra att göra allt åt en.

Så, som nyförlöst alltså så sitter jag framför datorn o vill beställa kläder, men hoppas ju på att det ska vara att kasta pengar i sjön då jag till sommaren ska drunkna i samma kläder. Jag låter alltså bli att handla o intalar mig att det blir roligare o handla snygga kläder sen när man nått matchvikt igen. Men trosor kommer jag inte undan, det behöver jag verkligen o eftersom dom ändå hade på rea så känns inte förlusten så stor. O även om det är tantbomull så ser dom rätt snygga ut (på den smala o lätt solbrända modellen).

Men tyvärr har de bara storlek XXS och XXXXXL typ, men va fan, ett 5 pack för 70 spänn o jag behöver ju inte använda dem länge, så de behöver inte passa tänker jag o beställer XXXXXL.
Det värsta är ju då att när man håller upp dessa giganttrosor framför sig inser man att man kunde haft roligare för 70 spänn ändå. Man kommer bada i dessa trosor. 70 spänn åt helvete.

Slaget - bokstavligt talat under bältet, kommer sen när man bestämmer sig för att prova skiten bara för att märka att dom passar alldeles utmärkt. Men ungarna var fina i sina kläder iaf.

Inga kommentarer: