söndag 12 juni 2011

Vem är med mig?




Jag hittade en gammal bok jag fick av mamma, när jag rensade lite på vinden. Egentligen ska man göra ett uppdrag om dan men det hinner jag nog inte. Plus att de enkla uppdragen kommer ta slut så fort.

Jag undrar vad jag ska börja med.


Den här är ju enkel.

*Jag tänker inte baka sockerkaka idag
*Jag tycker om när mina ungar bråkar o slåss, det för liksom liv till huset
*Jag har inte slängt i mig en billys pizza till lunch så jag kommer bli smal
*Jag är inte snart 2 kliick från att sälja ugarna till högsbjudande på tradera
*Jag funderar inte alls på att äta upp hela sockerkakan själv då endast snälla barn får kaka


Sen finns det ju lite jobbigare uppdrag - speciellt om man är gift. Man ska bjuda främlingar på fik på kaffe o bjuda på bio o sånt. Kanske vi får ta en familjedisskusion om det först....




Kanske ska jag satsta på denna idag. Eller ska jag spara den till en dag då jag verkligen, verkligen är sugen o skylla på boken o hoppa över träningen!

1 kommentar:

Fanstyg sa...

Då jag inte är direkt jättesugen på att träffa en massa nya människor och lämna ut mitt fån-nummer så hoppar jag nog. Men kan vi inte göra lite egna uppdrag att utföra? =)