måndag 8 augusti 2011

Realistiskt orealistiskt

Hade en sån lustig dröm inatt. Det har ju varit mycket prat om skolstart o sånt ett tag nu och även jag väntar ju svar från vissa högskolor. Inatt hade jag kommit in men eftersom det var så långt att åka hade jag hyrt ett studentrum på orten o skulle bara vara hemma på helgerna. Rummet skulle jag dela med en annan och denna någon annan var en kille. En ung, snygg kille. Det fanns bara en säng och den var rätt liten men sova måste man ju så jag sa åt honom snällt men bestämt att han fick sova med ryggen till för jag var minsann gift...

Vi lade oss fint men ryggarna åt varandra, vilket iofs inte är det smidigaste i en typ 90-säng, men är man gift så är man. Jag ligger o irriterar mig mer o mer för jag tycker det är trångt. Killen snusar gott men efter ett tag får jag värsta utbrottet. Jag blir galen o skäller på killen att jag har fan trängts med barn i hur många år som helst och jag måste fan få sova nångång o så här kan vi inte ha det o faaaaaaan vad trångt det är!

Sen vaknar jag o inser att Lillhöna smugit in i sängen o ligger med knäna i ryggen på mig och jag har typ ingen plats alls i min egen säng för Miniägget ligger o trängs från andra hållet...

Inga kommentarer: