lördag 24 december 2011

God jul då på er

Ja God Jul då alla mina kära läsare. Julafton började tidigt med ett miniägg som gav mig en rak höger i sömnen kring kvart över 5 men sen har barnen varit snälla o rara. Jag har julfejat lite som ett sista ryck för sen åker vi iväg över natten men nu ger jag upp. Även om jag plockar konstant så ligger det vips 4 grejer där jag nyss plockat upp 2. Dock fick jag lite gjort när barnen sprang upp med orden "vi går upp på vårat rum o ritar lite". Men så var det det där med tysta barn...


Men va fan, det är ju jul o jag får chansen att tapetsera om i framtiden med en godtagbar ursäkt. Vi fortsatte till barnens mormor o morfar och storhöna har vi inte fått hem än. Hon ville sova ytterligare en natt där. Det ville inte jag. Mormor o morfar knölade tacksamt ihop sig tillsammans på soffan så jag o miniägget fick hela dubbelsängen för oss själva men jag saknade min 12 cm tjocka tempusmadrass bara efter ett par timmar.. Borta bra....

Inga kommentarer: