måndag 19 mars 2012

Är nåt allvarligt fel på mig

Jag har tränat innan  lunch. Det är bra. Bara det att jag kan inte duscha på en gång för då kliver jag ur duschen lika svettig o jäklig ändå. Så jag brukar dö i soffan en stund, hinka vatten och facebooka typ. Men idag började jag städa lite för vi får besök. Sen kom jag på att jag skulle olja in bänken. Och sen blev jag så rysligt hungrig att jag fick lov att  laga lunch först. Så nu 2 timmar efter träningen tänkte jag äntligen komma in i duschen.

Jag klär av mig och inser att jag inte har nån handduk. Vet att det ligger en i soffan som Storhönan slängde av sig där igår. Hämtar den (naken), ser alla filtar som ligger på golvet och får lov att vika ihop dem lite snyggt (naken). Passar på att rada upp kontrollerna till tv:n lite snyggt, ta in barbie-dockorna på ungarnas rum (naken) och till sist ställa in Lillhönas frukost-mugg i diskmaskinen. Då kommer tanken över mig (naken) "vad det inte nåt jag var på väg att göra"?? Jo, duscha var det ja. Men först måste jag blogga om skiten (naken så klart)

2 kommentarer:

Cin sa...

hahaha!
Du har blivit en sådan fru som städar naken ;-) hihihi

hönsmamman sa...

Ja, tänk om man bara kunde bli en sån fru som kunde städa naken utan att andras ögon började brinna oxå...