lördag 24 mars 2012

WTF

Gaaaaahhhh, jag skulle ju inte kärring-virka!! 

Varför är det ingen som slår mig hårt i huvudet för. Jag skulle ju bara virka coola, tuffa saker o figurer o sånt. Nu kommer jag på mig själv att googla och virka "mormorsrutor" för jag råkade se en snuttefilt som var sååååå söt att jag bara fick lov att testa. Tänkte väga upp kärringvirket med att göra dem i Djurgårdens färger och nästan önskar jag att jag att jag skulle haft en liten bebis igen nu när jag kan virka massa söta saker. Tack o lov kunde Storhönan  absolut tänka sig en liten snutte, men då skulle den vara rosa/lila. Lillhönan ställde sig oxå på kö men skulle promt ha en lila/rosa (vilket var en jäkla skillnad tydligen)

Jaja,Storhönans snutte blev klar på en dag o nu ska jag börja med den andra. DIF:filten blir nog klar nån gång nästa vår antar jag. Men men...

Men om jag lägger upp en duk nån gång så lova att slå mig hårt!!!



Tänkte det vore häftigt att göra många rutor i olika mönster o storlekar


2 kommentarer:

Nina sa...

Haha, jamen du är väl en kärring, helt enkelt :) Duktig är du hursomhelst!
Kram Nina!

Dansken sa...

ja är du inte det ?? heheh