lördag 3 april 2010

Att jag inte tänkte på det

Ett hett tips till alla er gravida inför förlossningen.
Imorse frågade Storhönan om det var natt då miniägget ville komma ut ur magen. Ja, svarade jag o berättade att det var natt den natten hon också ville ut ur magen o då fick jag inte sova alls.

- Föddes jag på natten, frågade storhönan förvånat.
- Nej, det tog lite tid så du kom lagom till middag. sa jag.
- Men varför sov du inte medan du väntade på mig då ?
- Nja, det gör ju lite ont när bebisar vill ut, så det var svårt o sova.
- Mäh, du kunde ju ha tagit en alvedon, mamma.

Så alla med stundande förlossning.... i med en alvedon o be maken väcka er när det är dags o krysta.

4 kommentarer:

Sara sa...

Att vi inte tänkt på det du!

Anonym sa...

Kvinnor

skall vara små flickor som skall tänka

Tyvärr slutar dom med det
*blink blink*

Cin sa...

Haha...hon är klok hon. Men helt fel har hon ju inte... jag sov ;-) in i det sista när det väl var dags...

Unknown sa...

Cin: fan va orättvist. =)