lördag 3 april 2010

Gratis grejer

När man har 3 barn så har man definitivt bättre saker för sig än häcka framför datorn. Men har man 3 barn är det också rätt soft med gratisprylar. När en kompis till mig värvade mig till gratisbio så hade jag egentligen inte tid, men upptäckte att det inte tog så mycket av min dyrbara tid o kraft o rätt fort har jag nu skrapat ihop de 200 poäng som behövs för att få ett presentkort på 50 kr.

Så här gör man: Man kan samla poäng helt gratis genom att till exempel svara på undersökningar, enkäter, besöka hemsidor och gratis tävlingar. På vissa sidor kan man utnyttja prova-på erbjudanden, gratis grejer mot frakt o liknande o få ännu mer poäng. Poängen kan man byta in i nästan vilken affär som helst. Det fanns jättemånga olika alternativ. Antingen registrerar man sig o får 50 poäng att starta med, eller så blir man värvad av mig genom att klicka på länken o då får du hela 75 poäng!

Inga kommentarer: