onsdag 15 augusti 2012

Fotboja

Har hittat mina gamla fotbojor i garderoben. Märks inte så mycket dock, de väger bara ett kilo st men när man tar av dem på kvällen så känns det som man flyger upp för trappen. Har inte vågat träna så mycket nu när jag inte riktigt vet vad som är fel på mig o läkartid har jag inte förrän på fredag, men liiiite kan man väl smyga på sig. Eftersom Tuppen är borta är jag ju lite orolig att jag ska ta ut mig helt o dö i sömnen.

Dessutom börjar jag bli lite orolig att han ska dra hem nåt elakt EU-virus dåhan är jättedålig där nere. Han som kan gå frisk ur en 2-veckorsmagsjuka här hemma där alla spyr till höger o vänster utan att blinka får nu inte ens behålla vatten låter han meddela. Hoppas han frisknar till snabbt så inte hela hans semester är förstörd.

Men det blir lite lättare att stå ut hemma utan honom då man inte vill ha hem nån magsjuka!


Inga kommentarer: