söndag 5 augusti 2012

Men facebook saaaa......

Enligt facebook är jag lik Angelina Jolie till 38% På vilket sätt framgår inte då jag inte direkt ser likheten när jag tittar mig i spegeln. Men genast ser jag ju liksom fördelar här. Tänkte jag skulle skriva ett mail till henne.Skulle kanske bli något såhär:

Hej Angelina.
Enligt facebook är jag lik dig till 38%, så nu tänkte jag om jag kunde få låna din man. Jag förstår att det är svårt att avvara honom till 38% då ni har karriärer och en massa barn och så, men en kväll då och då eller en semestervecka om året kanske vore en lösning? Min man är inte så lik Brad Pitt men han låter hälsa att det är helt ok ändå ifall du vill låna honom under tiden.


Någon som är bra på engelska och kan tänka sig hjälpa till med översättningen...



1 kommentar:

Cin sa...

Ha ha ha!
Klart du ska skicka brevet ;-)