torsdag 22 maj 2008

22 Maj - hmmm, ringer en klocka nånstans

Hur oromantisk är jag då? Jag tänkte skriva "hur manlig är inte jag?" men tänkte sen att det är nog faktiskt inte ett manligt drag helt o hållet. Nu ska vi inte könsdiskriminera här!
Jag stod o tränade i godan ro, ser reklam för Indiana Jones på TV. Premiär 22 Maj. HA, tänkte jag, 22 Maj då gifte vi oss (tror jag... jo det var den 22:a). Jag ville gifta mig den 21 av skäl ni inte vill veta *S*

Sen kommer en tanke upp - jag fick en klocka av min man igår. En som han inte använder längre o som han trodde skulle passa mig (fast jag använder ju inte klocka men för hans skull ska jag göra ett ärligt försök). Den är snygg o så o har datum i urtavlan o nånstans långt bak i huvudet fick jag upp en bild av numret 22. Är det inte den 22:a idag?

Fan - jag har glömt min egen bröllopsdag men o andra sidan så har jag inte fått blommor o choklad s han glömde väl han med *S* Då är man kvitt va?

4 kommentarer:

Anonym sa...

För er som ville se en bild på klockan och inte en bild på när Pippi Långstrump biter i gräset:

http://i155.photobucket.com/albums/s314/DanielZack/Andra%20klockor/PICT0009.jpg

Klipp å klistra!



(Eller installera Firefox med "Linkification", så slipper ni klippa å klistra länkar, bara att klicka) - Dalas webtips #1 -

Puss Älskling!

hönsmamman sa...

Äh, alla ser väl att det är en klocka? Att fokus hamna nån annastans e väl skit samma. Bara du som e så klocknördig älskling *S*

Anonym sa...

Vad söta ni är!
Ni använder bloggens kommentarruta för ett litet familjegräl!
Puss på er från Svärmor

Anonym sa...

Mmm, o vems sida står du på? ;-)