onsdag 14 maj 2008

När helvetet fryser till is är här

Vad är det idag? Den 14 maj typ. Halvvägs till juni. Juni med sommar o sol o badande barn o mammor som fyller år o har trädårdfester o skolungdomar som går ut skolan o har sommarlov. Studenter som springer runt i sina ännu ej deformerade-av-barn-kroppar i minimala klänningar mitt i nätterna. 2 veckor kvar till denna ljuva sommartid då gräs o grödor gror (o jag måste vara klar med krattningen för då börjar helvetet med att klippa gräsmattan oxå). Men vad händer då? Jo - det SNÖAR!

Jag skulle vilja presentera bildbevis för er men det dalar sakta o glest o ligger inte kvar på marken iofs så det fastnar inte på bild men ändå - det snöar... Storhönan sprang ju omkring i klänning i helgen som va o jag satt i solen o brände mig. Stortuppen sprang omkring med bar överkropp o sen 3 dar senare så snöar det?? Jag vill flytta hem *S*

Inga kommentarer: