onsdag 28 juli 2010

Gillar min svärfar med

När svärmor frågade om hon kunde hjälpa till o fixa lite i köket, tänkte jag att hon tänkte hjälpa till med disken, laga mat någon dag eller om jag skulle ha tur kanske putsa ett fönster. Men nej, hon kommenderade svärfar att ta fram stora släggan o slå ut vår lilla skiljevägg vi har mellan kök o vardagsrum. Men det blev riktigt bra o nu njuter vi av vårt stora kök med tv-hörna. Eller vårt stora vardagsrum med kokvrå om man nu vill se det så.




Dessutom tror jag inte barnens farfar är någon riktig snickare. Han gjorde inte bara ett bra jobb utan han STÄDADE efter sig. Inte bara där han stökat till utan hela källaren tog han på köpet. Det gör väl inte äkta hantverkare. Tror jag ska leja honom fler gånger.

3 kommentarer:

Haakon sa...

Glöm inte att ge han något fint för det fina arbetet

Ser väldigt bra ut

Jozzan sa...

Wow vilken skillnad! Blev ju jätte mycket plats helt plötsligt.=)

Nina sa...

Vilka svärföräldrar du har! Fint blev det!
Kram Nina!