söndag 17 april 2011

Fötterna blöder

Jag har varit ute på promenad med systeryster o fanstyg. Plus en hund. Jag vet att det var jag som drog igång det här med söndagskvällspromenaderna för att få röra på mig lite med trevligt sällskap som bonus.

Men jag hade tänkt 3 tjejer ute o snackar skit o tar en promenad typ, men dessa 2 drar iväg på värsta powerwalking viset. Jag höll ju på att dö... Men nu känns det bra (om man bortser från de brinnande fötterna o de begynnande bultande blåsorna) för vi lyckades ändå knata på 7.4 km. Nu är visserligen min 87 åriga farmor ute o knallar en halvmil varje dag så visst borde ja va bättre än så här, men man måste ju börja i nån ände.

3 kommentarer:

Nina sa...

Det var minsann bra jobbat!
Plåstra om fötterna nu så du är redo nästa söndag igen :)
Kram Nina!

Fanstyg sa...

Har man gjort en deal med ett Fanstyg, så ;)

Cin sa...

Motion är livsfarligt.