onsdag 20 april 2011

Va?!? Jag hör inget!

Min telefon har fått värsta gropen på skärmen. Inte en rispa eller repa utan verkligen värsta hacket, vilket är grymt irriterande för den sittr precis där man scrollar så man fastnar i den hela tiden. Jag har inte råd att byta skärm så jag köpte ett skärmskydd att lägga över. Fungerade riktigt bra men i samma veva slutade högtalaren i telefon att fungera så jag hörde ju inget av vad den som ringde sa.

Skit - skulle få lov o lämna in på service ändå alltså. Folk kunde skrika i luren men om det inte va knäpp tyst omkring mig hörde jag inte ett ord. Idag synade jag telefonen lite närmre o kom att tänka på att det brukar ju vara ett hål där man har örat. Nu var där ju plast. Hmmmm....

Mycket riktigt gick det att peta loss en liten plastcirkel i skyddsplasten o nu hör jag bra igen.

Jag är en idiot!

Inga kommentarer: