lördag 22 september 2007

Att leva med en bisexuell man!?!

Lugn nu svärmor, läs hela texten innan du kastar dig på telefonen.....

Jag har alltid trott att om min man skulle lämna mig så måste det vara för en alldeles enastående kvinna (o då är det bara till o gratulera för jag e ju så svår o slå *S*) men jag har aldrig varit så värst jätteorolig för det.
Men igår hade jag o min man en sån där mysig kväll, en sån där då vi låg lite hand i hand o pratade och då häver han ur sig att
han har drömmer om stora svarta män o det är en man speciellt som fascinerar honom. MÄN!!! Vaddå män - hur ska jag kunna jämföra mig med en man??
Jag vet vem denne man är o han försöker få medhåll “men erkänn att han är nåt alldeles extra?”
Nja, visst han e väl ok men felfri?? Nej, jag tycker att han ska hålla sig till mig *S*

* Han hade läst min Blogg om Jack-drömmen o talade om för mig att HAN drömt att han åkt taxi med
Pa Dembo Touray (djurgårdens målvakt) o Dembo körde, värre o mer än så var det egentligen inte men i vårt fnitter sent på natten kunde det ha låtit som nåt annat om man inte hörde hela historien *S*



Inga kommentarer: