måndag 24 september 2007

Morgonstund har guld.....

Godmorgon! Sovmorgon! Härligt! Klockan är 7 och egentligen ska man väl inte klaga, jag vet att det finns en hel drös med småbarnsföräldrar som är uppe vid 5 men jag är iaf förbannat trött. Hade kanske varit mer ok att vara uppe denna okristliga tid om det inte var för att barnen vaknade inatt 20 över 1 o höll igång till halv 4. Då kan man ju dessutom tro att de ska sova lite längre på morgonen men icke sa nicke... Lillhönan har haft lite feber dessutom under gårdagen o jag hoppades att det skulle få henne att vilja amma lite mer eftersom jag saknar ammandet (hon vill hellre ha flaska eller riktigt mat/gröt) men nu när hon började vråla 6:53 ville jag inte att hon skulle väcka storfisen som så lätt kan bli lite grinig på dan om hon är trött *hehe - he* så jah rusade ut o ner o eftersom hönan krånglade så gjorde jag välling o slurp sa det så var det borta trots att jag precis försökt amma för att få henne att somna om. Jag får väl helt enkelt inse att jag inte duger längre =(

Nu hör jag steg på övervåningen - fan oxå. Det blir trötta familjen idag o jag som blir ensamstående idag då herren tänkte dra på fotboll o vara borta över natten..

Grattis mig!

Inga kommentarer: