fredag 21 september 2007

Gäller att hitta rätt metod!

Bantning har ju alla sysslat med i alla tider känns det som o nu efter lite rannsakning har jag bestämt mig - överflödet måste bort (helst innan jag fyller 30 men om jag ska lyckas med det krävs nog 2 magiska feér o en skicklig fettkirurg). Men iaf, metoderna är många o lika många ahr nog fått lika många olika resultat så vad ska man välja??? Hmmm, vi har GI, viktväktarna, dom som bara käkar rå mat, bara käkar frukt eller enbart äter mellan 12 o 16 på dagen... Vilket skulle passa mig bäst? Jag kom fram till att "småbarnsmetoden" nog är den som kommer att funka i längden.. Den går till så här:

Jag får bara äta när min halvårstös äter o när hon ammar har ja inte händer till att äta nåt o när hon käkar sina pureér så känns det inte så aptitligt att själv stoppa i sig nåt, jag brukar tappa matlusten efter en lagom halv portion när jag ser den gula sörjan blandas med dreggel o sen åka ut o in för att sen landa precis överallt..

Så alla tappra som kämpar med kilona - här är en bild till er *S*


Inga kommentarer: