måndag 29 juni 2009

Att hon alltid ska lägga sig i

Då o då blir jag lite trött på min svärmor. Komma här o lägga sig mina barn med sina gener. För det är trots allt lättare att skylla på henne o hennes konstnärs-DNA än att det skulle vara min bristande uppfostran det skulle vara fel på. Storhönan har gjort jättefina handavtryck!


Och dom var jättefina tills jag såg resten av dem. På dataskärmen, tangentbordet, golvet, bokhyllan, väggen, byrån och spegeln. Dessutom passar jag på o skylla på svärmors eftersom jag tror att hon har fullt upp med att leva livet i sommarvärmen, och därför inte tid att läsa min blogg.

1 kommentar:

Anonym sa...

ca 1 månad senare läser jag detta inlägg! Hoppsan där fick jag!
Jo, det har varit ganska körigt en tid så jag får skylla på det!
Jag tycker det blev fint jag!
Svärmor