tisdag 11 augusti 2009

HJÄLP

Beslut, beslut...

Jag hade bestämt mig för att läsa litteratur för de yngre i höst för att kunna unna mig 100% studier istället för 150% vilket kanske skulle bli lite mycket med en ny bebis mot slutuppgifterna.. Men nu såg jag att den kursen som verkade roligast gick över 2 terminer o alltså blir det bara 100% även om jag läser den. Men den verkar mer krävande o jag kanske inte kan avsluta den under våren pga ett liv värt att leva vid sidan om. Men jag vet inte, velar som vanligt.

Så hjälp mig välja igen.

De yngre barnens litteratur:
Kursen jag tror är relativt lätt, men kanske inte så fruktansvärt givande trots allt, men som jag tror jag kommer klara bra o som jag vet jag kommer kunna avsluta

Familj- och föräldrapsykologi:
Kursen som verkar svår, men nyttig o intressant men som jag kanske inte kan avsluta, eller ens klara av

Inga kommentarer: