onsdag 23 september 2009

Låt badrummet bli klart

Idag hände det. Jag fastnade. I duschen. Eller inte i duschen, men i skjutdörren. Egentligen har jag ju lite marginal men jag råkade få för mig att jag skulle få ut armen o magen samtidigt o då tog det tvärstopp. Kände mig lätt fånig som fick lov att svinga armen ovanför huvudet samt snedda kroppen i en lätt vridning för att till slut få höra det där lilla ploppet när kroppen lossnade från gummilisterna. Dessutom drog röven med sig ena dörren så den stängde sig automatiskt. Då kände jag mig som en valross i en liten saltgurkeburk.

Och nej - det kommer ingen bild på eländet!
Heller ingen video trots en given succé på youtube!

5 kommentarer:

Haakon sa...

skrattar
hejdlöst
Fan det skulle man vilja se

hade blivit en hit på Youtube

Sara sa...

Kan inte sluta garva, förlåt vännen!

hönsmamman sa...

Sara, trevlig o ha dig tillbaka på banan igen, eller är det jag som skrivit tråkiga inlägg på sistone kanske...

Sara sa...

Jag har inte varit på banan nej men det tar sig som mordbrännarn sa

Dova sa...

Hahaha!!! Råkade bara av en händelse ramla in på din blogg och fick se detta inlägg. Så har jag något kul i tanken denna dag. Tack för att du delade med dig! jag ska nog kolla runt lite mer här, du verkar ju skön :)

Ha en bra dag