måndag 28 september 2009

Ont som satan

Nu har jag ett hett tips till alla självplågare där ute.
Så här ska ni göra...

1. Är ni av kvinnligt kön och kan bli gravida så bli det

2. Få kramp/sendrag i magen. Långt ner i magen. Och jag beskriver det som sendrag eller kramp beroende på att det känns mer som just det o inte nån ynka sammandragning eller förvärk, så kanske även ni män som eventuellt läser här även relatera. Tänk bara på en huggande, ihärdig, stel, krampande smärta som vägrar o släppa.

3. Försök andas trots att det gör jätteont

4. NYS!!

Det gör förbannat jävla jätte as ont kan jag tala om. Känns som om hela magen skall spricka upp i ett enda ritsch. Sen KAN man inte andas.

(ritsch fanns tydligen inte med i datorns ordlista, det föreslagna alternativet var "ritblock" men det hade kanske inte verkat så logiskt i den meningen)

3 kommentarer:

Molly Mus sa...

Haha.. Förlåt för att jag skrattar men du skriver så roligt.. Tur iaf att magen inte ritblockade sönder..=)

morsan sa...

Det är ligamenten (muskelbanden runt livmodern)Jag vet hur ont det kan göra

hönsmamman sa...

Nej nej nej kära mor, nu har du förstått fel. För att kunna ha ont i muskler måste man HA muskler förstår du, jag tvivlar på att det sitter några alls i mig.

Molly Mus; jag brukar sitta o kolla förslagen till stavningar på ord med jämna mellanrum, det är riktigt roligt faktiskt..