tisdag 22 september 2009

Ut ska den tydligen.

Har varit hos barnmorskan så här på förmiddagen. Jag kände att jag fick lov att fråga lite fint vart man ska ringa om man bara är lite orolig. Orkar ju inte traska iväg ända till Falun (1,5 timme) bara för lite magvärk eller en o annan sammandragning. Vissa undersökningar kanske görs i Mora för dom har ju trots allt gyn o utrustning tänkte jag. Sen halkade hon in på förlossningen o grejer med papper o information. Jag hade ju egentligen bara tänk vara gravid, inte föda skiten. Måste man det?

Men det roliga var när jag skulle köra därifrån, då spelades Robbie Williams på radion. Han sjöng att han var inte rädd för att dö, han bara inte ville.

I'm not scared of dying
I just don't want to
(come undone)


Jag säger det samma, jag är inte rädd för o skita ut ungen, jag bara vill helst inte om det är ok.

Inga kommentarer: