torsdag 11 mars 2010

Halta Lotta


Så har man klantat sig igen. Trampade fel i källartrappen igår så det blev till o in o röntga. Tack lilla mamma som körde. Kan jag skylla på att jag lite lätt stressad gick lite för fort i en snäv trapp, bärandes en stor tripp trappstol framför mig, eller kan jag helt enkelt inte skylla på nånting här?

Blev iaf ett haltigt hoppande här idag då jag knappt kunde stödja på foten. Ner för trappen fick jag ta mig som i barndomens dagar - åkandes på arslet. Så det ska gudarna veta att dagen varit en prövning med alla barn hemma på ett ben...

6 kommentarer:

Jozzan sa...

Tur att du inte gjorde dig ännu mer illa! Hoppas foten blir bra fort. Kram

sara sa...

Bilder tack!
Även om jag ser det framför mig....

Hade ni bott närmare hade jag kommit förbi och hjälpt dig, jag är ledig idag

hönsmamman sa...

Tro mig, bilder på moi är inte särskild glamorös skådning just nu =)

sara sa...

nu var det inte glamoren jag var ute efter....

Anonym sa...

Folk har slagit ihjäl sig på mindre!
Tur i oturen att det bara var lilla foten!
Vill samtidigt passa på att tacka för dessa helt underbara kramar som vi (farmor o farfar) fick på posten!
Jag fick genast en idé att rita av mallarna och såga ut de i trä och måla de fint för att sen sätta upp på väggen! Pussar till er alla!

hönsmamman sa...

Va kul att kramarna kom fram innan helgen. Barnen såg på bolibompa hur man skulle göra o ville skicka till er =)