söndag 7 mars 2010

Släpp fångarna loss, det är våååååår

Och så var källarbarnen utflugna. Igår kväll var de redo o lämna nästet, o både min man o jag tyckte det låg en konstig, sorglig tomhet i luften. Har liksom varit lite mysigt o ha dem här. Men jag förstår om dom längtar hem nu efter 3 månader i en källare. Men både jag o min syster konstaterade att det skulle nog va rätt skoj o bo i flerfamiljshus. Skulle nog passa oss. Kanske ska sondera marknaden lite.

Jag vill iaf tacka för den här tiden o säger som Monica i "vänner" It's the end of an era! Storhöna är mest ledsen för att WII spelet försvinner.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja! Vi kan köpa en riktigt stor gård med flera hus och bo tillsammans!
Svärmor hänger på direkt! ;)
Längtar efter er alla!
Kram

Sis sa...

Tycker vi satsar på det i framtiden sen =) Fan, det kan bara bli bra. Jag saknar att bo hos er. Här hemma funkar inte internet som de ska å min barbaradator e död )=

Men det är skönt oxå förståss å ha ett helt hus igen =)

Säg till stora sötnos att jag saknar å spela med henne. Hon är ju den enda som är ens lite bra i den här familjen :P

"It's an end of an era!" - I KNOOOW!!! =) *snyft*