lördag 19 mars 2011

Mini mini

Det är verkligen jättelänge sen det hände nåt här. Verkligen sorry. Har jobbat lite denna vecka varvat med mantrat "bli inte sjuk, bli inte sjuk, bli inte sjuk". Det är första gången på 5 år som jag jobbar om man inte räknar 3 dar före jul för 2 år sen. Och det var jättekul. Jag känner verkligen hur jag vill jobba igen. Det kan ju bero på att 80 procent av barnen var borta så det kan ju vara därför det var så lugnt o lätt att längta tillbaka. I alla fall när man har 3 ungar hemma som röjer värre än de 5 st på dagiset.

Idag har vi bakat minibullar till nästa veckas kalas och de blev en riktig höjdare. Gjorde minisemlor till lördagsgodis. Borta på 2 tuggor.


Och jag ska bli bättre och inte försumma er stackars läsare... Ibland kommer liksom livet i vägen o så får man lov att leva lite. Jag är ju lite kräsen på den fronten.. =)

4 kommentarer:

Nina sa...

Hahaha! Vågar jag skriva vad jag tänkte när jag såg rubriken?...
Kram!

Anonym sa...

Sååå skönt,började tro att ngt hänt..
Tur att det inte var mer än det var..
Hoppas du får hålla dig frisk nu
Kram Nillo

hm sa...

hahahaha det tänkte jag inte ens på hur det lät med mini mini =)
Hoppas nån satte morgonkaffet i halsen - min man till exempel =)

Cin sa...

Puh!
Jag trodde ni fått en allvarlig smitta i hönsgården!
Skönt att höra att allt nästan är som vanligt ;-)