söndag 20 mars 2011

Vårstädning

Min syster fick en väldigt speciell födelsedagspresent av vår far. Hon fick den stora äran att gå ner i hans förråd o välja preciiiiiiis vad som helst. Ta allt hon ville ha (o resten kunde hon köra på tippen).

Till mig sa han att han hade tänkt på att det kanske fanns spännande saker jag ville ha till barnen där nere, jag fick ta preciiiiis vad jag ville (o resten kunde jag köra på tippen).

Så nu har jag o systeryster städat 2 st stora källarförråd på eeehhh... ja mest skit faktiskt. Gamla gafflar o knivar o handdukar o kökstilbehör. Det mesta dessutom trasigt men det är skönt för nu är det gjort iaf. Kan han ställa ner massa annat skrot istället. Nackdelen är väl att allt är förflyttat till min källare i väntan på slängning så nu ser MIN källare ut som ett skrotupplag.

Men i hyllan hittade jag ett gammalt kort på mig o en teckning jag gjorde strax innan jag skulle fylla 4 år. Ett hiskeligt monster tydligen

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm, kanske nåt rostigt?
Undrar Svärmor

hm sa...

Nja, lite. En stor skruv o en stor spik typ rallarspik o en klinga av nåt slag (såg ut som en halvmåne) ska jag spara menar du =)

Systeryster sa...

naaaw, va du va duktig på å rita monster... ;P

morsan sa...

Jag minns det där kortet. Tror att det var jag som tog det faktiskt. Söt var du.