lördag 12 mars 2011

Sleep-bidding

Jag tror jag ska be Tuppen byta mitt lösenord på tradera i smyg o sen hålla det för sig själv. Inatt har jag utan att ha minsta minne av det budat o vunnit 2 av 3 auktioner. Antagligen mer eller mindre i sömnen så jag ska väl vara tacksam över att det var auktioner på min minneslista och att det handlade om totalt 21 kr. Lite jobbigt om jag lagt bud på en konst (ig) vas och vunnit för ett par tusen eller ett hemmagym för jättemånga tusen, eller nåt annat fullkomligt onödigt och värdelöst.Tror inte säljaren hade blivit glad över ursäkten "jag budade i sömnen, sorry" när jag skulle försöka dra mig ur affären.

2 kommentarer:

Cin sa...

hahaha.... farligt!

hm sa...

Ja, jag vet att ja hade 3 auktioner som gick ut runt halv tolv, men jag vet oxå att jag vlde o skita i det då senaste nätternas sömn varit minst sagt sådär.. Men på nåt sätt har ja lyckats buda ändå =)