torsdag 28 juli 2011

Ingen dålig ursäkt eller undanflykt faktiskt

Idag är hönsgården på tomteland i Mora - en stor nöjespark för barn. Vi har gått o gått o gått o gått. Däremellan har jag sprungit ikapp en 1,5 åring som verkade tycka att helt fel håll allt som oftast var mer än rätt håll. Men nu har hon slocknat efter 3 timmars ihärdigt hånskrattande och ifrånspringande.

Så jag slår mig ner för första gången idag, har ju delat ut tidningar över hela Orsa imorse o sprungit trappa upp o trappa ner i 2 timmar också. Jag tänker att jag ska kolla stegräknaren, jag borde vara rätt nöjd med mig själv. Har säkert klarat stegmålet på 10.000 steg redan nu.

Jag tror jag har placerat räknaren fel. Jag har tydligen gått 998 steg hittills...

1 kommentar:

Nina sa...

Tyypiskt!
Bara å börja om från början då...