torsdag 14 juli 2011

Tekniskt sett har hon ju rätt förstås.

Rätt när hon säger att jag är den sämsta mamman hon någonsin haft! Hon har ju liksom inte haft så många fler mammor sitt liv.


- Vad är det här för familj egentligen? Jag trodde familjer höll ihop?
(tack Barbie)

- Barn ska faktiskt ha rätt att leva sina egna liv, vill du inte att jag ska vara lycklig? En riktig mamma vill att hennes barn ska vara glada o lyckliga!
(tack Ariel)

- Du hjälper aldrig någonsin mig med något jag vill någon gång!!


Storhönan har varit fröken citron hela kvällen. Nu är jag värdelös o usel för att jag inte vill hjälpa henne hitta en älva som i sin tur kan förvandla HENNE till en älva, så hon kan flyga iväg o bo i älvdalen. Hon lovade att flyga tillbaka då o då för att hälsa på så jag inte skulle sakna henne för mycket och det var ju snällt förstås, och jag sa aldrig att jag inte ville leta älvor - mer det att jag faktiskt inte hittade nån. Och då var jag en skit-dummel-mamma resten av kvällen.

Älskade lilla dotter. Jag hoppas du läser detta när du är 28 och ska uppfostra egna skitungar =)

3 kommentarer:

Carina sa...

Asg! De är ju för söta dina små :-)

Systeryster sa...

haha... ja... se till å ha bloggen kvar tills dess ;P

hönsmamman sa...

Haha ja om dom ska fortsätta sabba mina mobiler där all info om dem står får jag nog se till o skriva ner lite mer här o hålla bloggen vid liv 20 år till. Sen kan jag blicka tillbaka o göra deras "mitt första år" album genom info från bloggen =)