lördag 5 april 2008

Jag känner mig smutsig

Jag vet att det är en lek. Inte ens en lek, bara ett förströelsefåneri mellan så kallade vuxna människor men jag är helt fast. Min syster lurade in mig i nåt som kallades OWNED på Facebook för om ja godkände nåt så skulle hon tjäna massa låtsaspengar eller nåt så jag godkände o nu måste jag gå in flera gånger varje dag för att kolla om nån ny köpt mina kort. Det går alltså till så här. Man väljer 1-5 bilder som andra får "köpa" o då "äger" den dig. Eller det kortet iaf. Sen köper man o säljer sina vänner o andra som man inte har nån aning om vilka det är bara för att tjäna lite mer låtsaspengar.. Trafficking på hög nivå alltså =)
Men sen händer det att nån lämnar nån kommentar på fotot o det är inte så att jag aldrig får kommentarer i riktiga livet men man suger åt sig som en svamp o växer ett par cm när nån skriver att
wow girls in Sweden do look great och Absolutely Stunning!!! om ens foton =)
Men men, nu har jag skrytigt klart om hur snygg alla tycker att jag är o nu ska jag återvända lite till verkligheten...

Inga kommentarer: