fredag 18 april 2008

Kidnappad?

Min kära syster-yster är i Portugal o har inte hört av sig, WHY?!? Man blir lite orolig. Tänk om hon blivit bortförd av nån slemmig portugis med massa hår på bröstet som inte förstår innebörden av "nej tack, jag har redan en pojkvän"?
Tänk om hon sitter inlåst i nån fuktig källare o drar på sig lunginflammation så hon inte orkar mata katterna när hon kommer hem igen. OM hon kommer hem igen. Hon kanske är kidnappad av en mustig spanjor med stor hatt som oxå är på semester? Hon kanske är såld som slav? Varför hör hon inte av sig?!?

Eller funkar helt enkelt inte mobilen där? Eller så ville hon inte slarva bort den så hon tog inte med den (fast hon ringde från arlanda ju)? Eller så glömde hon laddaren? Hmmm, måste sms:a igen...

1 kommentar:

Anonym sa...

jag blev bara kidnapppad 2 gånger, men lyckades ta mig däirfrån båda gångerna. och katterna får mat vill jag lova, men värre är med hundarna som helt plötdligt blev 60 kg tyngre... hua mig... besten...