tisdag 1 april 2008

Men bebisen då?


Jag är konstigt nog lite stolt... Jag har ägt ett SL-kort för första gången på nästan 3,5 år. När Storhönan föddes så blev ju SL-kortet lite onödigt då man inte åkte så långt o bussarna var gratis o dessutom infördes sen ozonerna eller vad man ska kalla det. Man betalade iaf bara 20 spänn vart man än skulle så att köpa nåt SL-kort var inte o tänka på. Men nu i helgen så köpte jag ett 3-dygns-kort o fånigt nog kände jag mig lite mer hemma igen.

Det värsta var att jag skulle ju åka ner till stockholm enbart för att titta på en liten bebis. Men såg jag jag nån bebis tror ni? Jag missade bebisen =(
Jag mötte upp kompisen o alla hennes 14 ungar o vi åt lunch på McDonalds o lät ungarna härja i parken. Visst kikade jag ner lite snabbt i vagnen men jag tänkte att jag kollar sen ordentligt när han vaknar så jag inte stör honom. O sen skulle han ammas o då kunde jag ju inte stå o glo, kändes ju lite dumt. Sen somnade han om o efter promenaden så var det tack o hej då o lite bråttom till tåget o sen slog det mig att jag GLÖMDE ju kolla bebisen på riktigt!!! Hur klantig får man va? Idiotiskt...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kan gissa på att du saknar 08 land